2011. december 1., csütörtök

Tisztán látás

Hali! Jól van mindenki?


Miután itt frászoltam már a franc sem tudja mióta, gondolván, hogy rokkantnyugdíjasból járadékossá avanzsálok-írtam is róla különben- a miniszterelnöki levél biztosított róla, hogy én bizony már a nyugdíjasok közé tartozom. Őszintén jól jött már ez a tisztán látás, mert az ember csak tévelyeg a mai világban, nem igazán könnyen igazodik el itt a dolgokon, pláne, hogy itt percről-percre minden változik. Mindegy, mostmár egyenesbe lettem állítva. Tudniilik egyáltalán nem mindegy, hogy járadékos, vagy nyugdíjas. Mint tudjuk a járadékot nem szorozzák fel a mindenkori kvázi inflációs rátával, s bár nem olyan sok pénz az, de ki a kicsit nem becsüli stb......
De. Van ám az én tisztán látásomnak egy másik vetülete is.
Mivel a fent említett levél, nem az állandó lakhelyemre érkezett, ahová minden hivatalos küldeményt küldeni szoktak, többek közt a választási cédulát is, hanem az ideiglenes lakhelyemre.Márpedig nálam az a nagy helyzet, hogy az állandó lakhelyemen nem tartózkodom, hanem voltaképp az ideiglenesen bejegyzett lakásom az állandó tartózkodási helyem. Mikor biztosan tudom, hogy várhatok valami sürgős, intézni valót, akkor ezt a címet meg is szoktam adni, hogy ne kavarogjon a megkeresés össze-vissza, ne kelljen külön érte menni stb. Igen ám, csakhogy az Elnöki Hivatalnak én ezt a címet nem adtam meg. Tehát, arra  kell gondolnom, hogy ezek a jó emberek akik az Elnök úr levelezését intézik vérprofin meg tudnak engem találni, mondjuk mindjárt elsőre. Nem bízzák a véletlenre, nem keresgélnek. Már csak egy picinyke kérdésem lenne, honnan ilyen jól informáltak? A kérdés természetesen költői. Mindnyájan akik internetezünk tudjuk a választ, de azért nem árt egy kis tisztán látás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése